frusen och ont..

2009-12-01 16:36:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


..i körtlarna, det är ett "bra" tecken om att jag börjar få feber! Nooot good, eller ganska bra..betyder ju att mina antikroppar hälsar vaccinet som jag tagit välkommet, men de e ju aldrig kul med feber!
Man hör folk överallt som snackar om vaccinet och influensan och allt, hela tiden. Jag var osäker, bra länge, men vad som gjorde att jag beslutade mig var främst för min kusins skull, som ligger i riskgruppen, och jag vill inte smitta henne och sen vill jag ju helst inte bli sjuk heller, fast de skulle ärligt talat inte gjort mig något.
Jaja, nu är de gjort ialla fall och nu håller jag ändå på att bli sjuk.
Kommer det tillbaka nästa år kommer jag inte att vaccinera mig igen.. det är man ju inte skyddad mot då, nä så bra är det ju inte! Jaja, nu ska jag försöka lämna det.. bli sjuk och sen kan jag tänka på ngt annat.
Puss på er,

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback