hemma hos mamma

2009-12-22 21:17:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


just nu sitter jag hemma hos mammi i hemstaden och vi har precis ätit. Gott var det. Köttfärssås och quinoa. Nu ska vi bara ta det lugnt och mysa framför tv:n. 
Imorgon kanske, kanske jag ska åka hem till pappa, men jag tror inte att det blir så för jag har med mig katterna hem till mamma och de behöver ha mig där känner jag.. så himla osäkra i ett så plötsligt stort hus och en hund och höga ljud o aa. 
De behöver mig helt enkelt, mihi. Bryter traditionen lite då, men pappa har ändå inter plats för oss stora barn nu för övernattning så vi kan nog komma på morgonen :)
Sen blir det mys med mosters familj och våran familj på julafton för ovanligheternas skull. Också en bruten tradition. Brukar alltid fira jul med min låtsaspappas släkt men vi ville inte det i år och min mosters familj skulle vara ensamna så vi bestämde så isället. Ska bli mysigt faktiskt :)

Till er alla från oss alla - En riktigt GOD JUL! mihi  

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback