blodpudding ?!

2009-11-26 17:30:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ööh, jag har visst fått för mig att jag tycker om det.. nu kan jag säga att jag VET att jag inte tycker om det.. nu behöver jag inte få för mig mer. Jag kommer nog aldrig mer att stoppa det i min mun!
Jag prövade det på jobbet för ca. 2 veckor sedan och kände att: ja, men nä de va ju inte så farligt. Idag tänkte jag att jag ville äta ngt snabblagat då jag ska o jobba så jag gick upp till ica o köpte blodpudding, stekte till det och lite så..de första tuggarna måste jag erkänna var ganska gott..men när jag verkligen började tänka på vad jag satt o åt, vad det egentligen innehåller då spottade jag ut det jag hade i munnen och kastade allt jag hade stekt upp! HAHA, tur att ett paet bara kostade 8.50:- . No more blodpudding för mig ialla fall, nu mår jag jätteilla!

BTW (!!!!) så har jag världens jävligaste nackspärr, vet inte alls hur jag ska klara av att cykla till jobbet och sedan ta hand om ungarna men på ngt sätt får de väl lösa sig. Japp..nu måste jag dra mig! Plikten kallar!

Puss på eer, p.s imorrn äre fredag :D JAH*

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback