det här med att gå..

2009-11-25 18:21:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


överallt, det är faktiskt riktigt skönt! Jag har börjat ett "nytt liv" och det är att jag ska ta och gå över allt istället för att ta bussen eller cykeln. Jag springer hellre bredvid bussen (som idag) när jag har bråttom någonstans än tar bussen och jag måste säga att det känns jäkligt bra! Jättehurtig känner jag mig. :)
Jag tycker alla borde börja med det, faktiskt, man känner sig så himla mycket bättre! För migtjänas det jättemycket ialla fall. Ni vet -vardagsmotion är kanonviktigt, och det är först nu jag förstått det :) man mår så himla mycket bättre av lite motion och frisk luft om det så bara är in till stan eller ner till resecentrum.
Ner tillmitt resecentrum är det bara en nerförsbackar så det tjänar ingenting till om jag cyklar, om jag så bara inte vill ha lite frisk luft såklart. Gå, tycker jag :) detär skönt!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback