julstämning till tusen

2009-11-07 16:13:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jisses Margareta, jag fick världens julkänsla! Jag bara ville sätta på en massa julmusik! Så himla mysigt..
Jag tror att man inte riktigt känner att det är ju snart för att snön alltid är så försenad och allting, men faktum är att om man börjar lyssna lite försiktigt på julmusik så kommer man i det, det är ju ändå snart första advent - igen.
Vi kan inte riktigt ta fram den riktiga julkänlsna ännu för att vi tänker: Men jisses, det är ju jättelångt kvar till jul, men det är ju inte riktigt det.
jag kommer ihåg förra året så hade jag ingen julstämning för fem öre, alltså inte ens på julafton. Det var riktigt sorgligt.. men nu ska jag verkligen förbereda mig..längtar faktiskt lite till julen, all god mat, efterrätt, musiken, kalleanka, släkten, julklappar, KLÄ GRANEN, glögg och nötter, ljusstakar, massa tända ljus, tända ett ljus för varje vecka, julkalendern, gud så mysigt, visst blir ni lite lockade nu? :) hihi
Det ända som man inte får missa är ju att det ska vara en massa massa snö, så man kan gå ut med de små barnen och göra en stoor snögubbe med morotsnäsa, grenar som armar och stenar till ögon o mun! ooooh, jag blir tokig, jag vill ha jul nu.. !!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback