snö!

2009-11-05 15:25:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


japp, skulle egentligen gjort det här inlägget igår men då hann jag inte det. Men det snöar som sjutton ute!! Dock är det nog lite för varmt än i backen så det lägger sig inte utan smälter så fort de kommer ner! Men satan så kallt det är ute! Idag när jag skulle gå hem från bibloteket efter ha suttit där i 3 timmar och pluggat så höll jag på att dö! Jag menar allvar. Det tar endast 5 minuter att gå från bibblan, men när jag var halvvägs så ville mina knän knappt böja sig för jag frös så mycket!
Svinto och Tusse tyckte att det var mycket underligt, det där med snö! Haha, checka bara in sötnosarna;

 


SER DU ELLER, hörrö brorsan?! Jisses vad konstigt det är de där




Matte, vad är det där egentligen för något? /Tusse


Kommentarer

hihi, så söta! hur är det med dig, går det bra i storstan? Puss!

2009-11-16 10:45:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback