update

2009-11-07 10:12:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jag vet, just nu är jag galet dålig på att uppdatera igen.. men just nu har jag faktiskt saker som jag prioriterar före att skriva här!

I alla fall det jag skulle skriva nu är att jag ska va extremt hurtig och gå ut o gå eller jogga i en timme hade jag tänkt! Kommer kännas skönt sådär på morgonkvisten att ha fått lite frisk luft. Sen ska jag sätta mig uppe vid bibloteket och plugga till mina 2 kommande psykologiprov på måndag. Inte lika roligt.. men lika bra att få det överstökat nu, jag orkar inte ha det liggandes efter mig längre.
Go me! Hoppas ni får en mycket roligare helg än vad jag kommer få. :) Fast iof, mig gör det inte så mycket, inte den här helgen känns det som, jag vill bara vara för mig själv ändå känner jag. Puss på er

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback