bilder

2009-10-21 21:58:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hej på er! nu kommer det lite blandade bilder.. dock ganska dålig skärpa då det är från mobilen! Men jag har äntligen, eller jag, Emelies Micke har installerat min mobil till datorn så nu är jag superlycklig!


Mina kissar då då :) Tusse och Svinto


jag och min älskade lilla kusin maddi när hon sov hos mig en kväll<3


nää jag orkar inte lägga in fler bilder, jag måste sova!



Ska bara säga att emelie och micke har varit här en stund idag och för inte alls så länge sen så kände vi att det luktade jättekonstigt. jag gick ut i köket och där luktade det ännu mer! shit vad har jag glömt nu tänkte jag.. men så hade jag inte glömt ngt. Så öppnade jag dörren ut till trapphuset och fyihelvete, det var den värsta lukt jag någonsin känt! Jag har så jäkla ont i huvudet.. det luktade till och med ute så vi kunde inte öppna fönstret för att vädra. Då har mina snillen till grannar bränt ngt på plattan och fråga mig inte vad för det har jag inte en jävla aning om, men fan så illa det luktade! Nu som först har det börjat släppa lite..
visste inte om jag skulle våga sov hemma, ifall det skulle vara farligt att andas in, men men, nu har de som sagt lagt sig lite så får se om jag lever imorrn eller inte.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback