fialicious är här!

2009-10-29 12:17:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


JAH! det är hon ;D dock har vi inte setts så mycket än för hon utnyttjar bara mitt boende för att hon ska jobba i min stad, haha! Nejvars, hon kommer snart, hon kommer snart! hihi Ikväll ska vi dampa sönder.
Just det, jag hade skrivit ett brev till Fia imorse, eftersom hon somnade 20.15 igår och vaknade 04.00 idag för att gå upp o jobba så hade jag inte en chans att prata med henne.
Så jag skrev en lapp att jag hade gjort iordning matlåda och frukost till henne i kylskåpet och att nyckeln ligger på min byrå. Jag fick svar tillbaka:

Godmorgon :)
Tack för hjälpen med maten. Så otroligt jävla gulligt :)
Känner mig som 10 år igen när man gick i skolan och mamma
hade fixat en massa gott till en. Tack Struten!

Nu sitter jag här och försöker äta, jävlar vad gott bröd!
Så himla mysigt att vara här! ikväll tycker jag att vi kör ett
ordentligt damp som bara vi kan.

Ha en superdag min vän och tillfälliga sambo.

Puss och Kram Fisan

p.s Glöm inte tvättstugan

HAHA, just det tvättstugan, tur att jag läste det här igen nu. Klockan 12.00 nu var det tvätten, bara sätta fart!


igår när jag var ute och red i det härliga vädret, bara jag och Peppson.


Min fina fina ponny <3

Ska ut till stallet sen till min polleplutt och kolla till honom, någonting var verkligen inte bra med hans ben igår :'( vet inte vad det kan vara, men ska se  om det är bättre idag! Hoppas, hoppas.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback