fortfarande sjuk

2009-10-07 12:47:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Usch, jag är fortfarande sjuk, ända sedan förra söndagen har jag i stort sett bara legat i sängen! Helt orklös är jag, kroppen vill inte fungera. Det är jättetråkigt :(
Nu försöker jag bara hålla mig inne och bli frisk. ju mer man är i skolan och ute tror jag bara man blir sjukare eftersom jag har så lågt immunförsvar nu och det är baciller och bakterier precis överallt!

Mitt internet har heller inte fungerat på flera dagar så jag har varit så rastlös att jag inte vetat var jag skulle ta vägen. Jag tig faktiskt min nu trasiga moped och åkte iväg för att köpa 5 filmer för 100 kronor på hemmakväll, dem hade outlet.

Idag skulle jag egentligen ha jobbat också, och det känns så dumt att hela tiden säga ifrån. Men för de första vill jag inte smitta barnen och för de andra så vet jag inte hur jag ska ta mig upp dit nu, eftersom jag inte får anstränga mig och jag måste cykla för vägen in till deras gata är avstängd pga. vägarbete. Bara skit med allt, haha.

Jag längtar så GRYMT mycket efter min bil så det är helt sanslöst, men min 18-årsdag närmar sig med stormsteg :) dagarna går faktiskt ändå ganska fort och det har jag ingenting emot just nu faktiskt. Jag är överlycklig för att det är mindre än 4 månader, att jag kan säga att det är exakt 3 månader, 3 veckor och 1 dag kvar!

Nu ska jag gå o skära upp en till apelsin, sen kolla på film, :) hoppas att ni där ute mår bra i alla fall! Proppa i er alla möjliga huskurer som honung, apelsiner, kan jang, vitlök osv. så att ni inte blir sjuka! Massa c-vitaminer i alla fall. Mitt bästa tips. Puss på er.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback