här rinner det iväg

2009-10-14 18:36:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


minsann minsann .. tiden går fort när man har roligt, så roligt att jag glömmer att blogga, inte bra - fy på mig!
nä, men de senaste dagarna har det varit mycket, mycket som går före bloggandet faktiskt, så jag får ursäkta!

denna dagen har faktiskt varit en bra dag. Fridah och jag har haft grymt kul i skolan.. det har vi ju oftast alltid men aa, idag lite extra kryddat kanske. Trötthet? Jo kan bero på det..
jag tänker ju alltid att vi ska skriva alla våra sjuka kommentarer om dagarna här , men med mitt minne så tror ni jag kommer ihåg det eller? nä, trodde ni väldigt fel måste jag tyvärr meddela :/

mamma har varit hos mig idag också, jag har skrivit inne mig på körskolan och första och andra körlektionen är bokad (!), övningskört (med mamma) vilket gick superbra, verkligen superbra med tanke på att jag inte kört på säkert 1.5 månad. Varit i stallet och sen lite på stan, fick en jättefin kofta av mammsen, så TACK , och sen 2 par jeans som hon hade beställt, men som var försmå som jag fick, faktiskt mycket snygga :)

just nu kan jag säga att jag har fyra katter här hemma, nej nej alltså lugn, jag är kattvakt åt två stora kissar, mamman och storebror till mina små, så jag har inte skaffat flera alltså! Det är inget att leka med de där stora katterna alltså, dem är helt galna! Brorsan springer runt som en virvelvind i min lägenhet och får med sig en hel del kan jag lova.. men det gör ingenting, eller jo lite, men huvudsaken är faktiskt att jag får sova på nätterna ialla fall, och det fick jag i alla fall denna natten, får se hur det kommer att gå i natt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback