pedagogisk ??

2009-10-20 09:25:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


yeah right, not!
ska en så pedagogisk lärare som vi har komma och skälla ut än för att man inte lämnat in en uppgift inför hela klassen och sedan gå och berömma den som sitter bredevid -inför hela klassen? kallas inte det att bli kränkt? Efter cad jag har läst i vår psykologi och beteendevetenskap så vet jag att det är en kränkning. Det är ju för fan hon som har prentat in i våra huvuden vad det är för något.
Nä, jag trodde hon var mer pedagogisk än så, jävla fittlärare, blir så fruktansvärt ledsen, och detta gör att jag bara tappar mig ännu mer och inte vill fortsätta skolan. Nu är jag i bott, inte en chans att jag kommer tänker prata med henne mer, tänker inte se på henne, fyfan. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback