stan o grejer

2009-10-18 15:52:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


igår var det en mycket trevlig kväll! Dock blev fridah och jag lite halvdeppiga på slutet då vissa minnen från mitt höll dök upp och -är jag ledsen är fridah ledsen, är fridah ledsen är jag ledsen, igår var alltså fridah lite ledsen för min skull. Så runt 2.00 tiden kände vi för att bara gå ut o gå, vilket vi brukar göra när vi bara ligger o deppar hemma.. plus att vi behövde prata lite privat tjejsnack, rosen var trött så han somnade på soffan och jag o fridah gick ut o gick, i 1.5 timme, mycket givande!
Vi kom fram till att alla tror att vi är som klisterlappar som är jämt och ständigt! Men det är verkligen inte så.. nu var det första gången på säkert 3 månader som vi har gjort något tillsammans utanför skolan. Så vi är inte så lappade som ni tror att vi är. Vi har fullt upp med våra egna liv på olika håll när vi inte är i skolan.


gillar min mössa 

 


och att fula mig ;)

Idag gick vi på stan och jag gjorde ett fynd och handlade ett par örhängen, som jag letat efter i år och dar, som bara skrek Louice, och så köpte jag en foundation, jätteintressant. Även ett täcke till min häst och lite mat.
Nu ska jag snart ut till stallet, sen så kommer jag inte hem förrän jättesent och då är det sovdags och sen skola imorrn, jippifuckingyey! it sucks. så blir jag när jag tänker på skolan.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback