sjuk fan

2009-09-28 10:57:46 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Usch, nu kom de ifatt mig också. Trodde verkligen inte det den här gången, men varför skulle jag vara någon jävla specialare som inte blev sjuk liksom? Orkar typ inte sitta här, men vill bara ha lite medömkan (A) höhö, nävars.
Ingen skola för mig idag, jävla skit, jag har inte tid att bli sjuk! Jag har stallet idag, vem fan ska ta det? Och imorgon ska jag jobba, jag kan ju inte ringa idag igen o säga att jag förmodligen inte kan komma i morrn heller? ooooh.

Jag funderar på att få hit lite filmer o mys så ska jag lägga mig i soffan och radda upp en massa vitaminer och honungsmjölk, linda in mig i filtar och hoppas på att bli bättre!

Håll er friska !

Kommentarer

krya på dig LOLLO ;)

glöm inte att dricka thé, sova !:D

2009-09-28 21:00:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback