take me away

2009-09-23 17:33:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hej hallå alla glada!

min dag har inte varit super, tyvärr! Började verkligen inte så bra, men men, inget jag vill gå in på ialla fall.
När jag sedan kommer hem tillsammans med Fridah skulle vi sätta oss o plugga och kommer på att vi har glömt allt material i skolan, så nu var jag tvungen att ringa och säga till jobbet att jag inte kan komma imorrn för att jag var tvungen att plugga! Så jävla irriterande!

Sen är det ännu lite mer strul som jag heller inte vill gå in på så jag vet egentligen inte vad jag vill säga, bättre o va tyst!

hade tänkt att jag skulle skriva på min rapport nu fram tills idol börjar ialla fall! Den börjar bli klar, men de är ändå långt ifrån :/ börjar få en otrolig press på mig nu, och då får jag panik och det är absolut inte bra!
Först hade jag tänkt att jag skulle åka upp till affären och handla lite. Sedan ska jag sätta mig ner och ta mig an min planering. Blä, för den just nu!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback