två mycket konstiga nätter

2009-09-27 12:36:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Första natten på denna helg, alltså natten till lördag var det en mycket sjuk kväll. Ingenting jag kommer ta upp sådär men jag kan säga att det var snorkiga fittor som jag blev så fruktansvärt arg på. Vissa som förstörde min annars ganska så underbara kväll.
Det var spyor öven en hund, spyor ner från en balkong och på grannarnas fönster, spyor av paprikarester i duschen, en tjej som ramlade pladask ner i sina egna spyor och USCH, överallt! Inte jag alltså..(!) konstiga, äckliga killar som var överallt man själv va, aggressiva kompisar och dryga kommentarer. Vi hann även med att ringa polisen i en nödsituation denna kväll. I korta drag.

Natten, eller ska man säga morgonen (?)  till söndag kom även ett mycket mystiskt, konstigt telefonsamtal till Louice mobil. -

Fridah och jag tog även lite nya bilder i fredags. -->




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback