beslutsångest

2010-04-29 18:30:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Aaah, äntligen kom Micke hit och monterade ihop min cykel! Jag hade ju aldrig klarat det där själv kom jag på när jag satt och tittade på. Det är det man har karlar till, vetja! Men han glömde borrmaskinen för att kunna sätta upp mina hyllor! Inte lika roligt, jag har väntat på dem i år och dar! Men men. Nu kan jag ju iaf cykla, var jag vill på min fin fina nya damcykel! Man kan ju inte få allt som jag brukar säga.

Ja, oså till rubriken. Jag kan inte bestämma mig. Josse vill att jag hänger på ut ikväll o shakar as, men jag vetifan, för då måste jag sova nu för att ta igen lite timmar och orka upp i morgon bitti. Och där kommer det andra problemet, för jag har typ planerat att jag ska till IKEA idag och köpa en massa blommor och skit till mina fönster och då hinner jag ju inte sova! Hm hm!

Sen är det ju VALBORG imorgon. Var fan ska man då då? Hör av er gott folk, för jag har verkligen ingenting planerat! Det börjar jag få lite smått panik inför. Det har aldrig hänt förr, haha. Smarta jag.





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback