jag hjärta mitt fönster

2010-04-14 20:18:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gokväll kära vänner!
Jag är precis hemkommen från en promenad ikväll igen! Denna gången själv, fast med min kära vän Hannah i telefonen! Det var väldigt länge sen vi pratade kände vi denna gången, så samtalet slutade när hennes batteri dog, efter 1.5 timme, annars hade vi nog fortfarande suttit och pratat! Haha, tjejer, tänker ni säkert nu. Men jag tror faktiskt ni killar kan vara likadana..ibland!
Sitter ialla fall här i mitt fönster här igen, så jäkla soft, jag älskar det verkligen! Det allra bästa jag vet med lägenheten + våren/sommaren. Jag skulle kunna sitta här en hel dag om jag bara kunde. Skulle kunna sova här med, om det skulle gått. Men det går ju inte, för då skulle jag nog inte vakna igen! Jag tänker på att jag nog skulle ramla ut, eftersom hela charmen är ju att sitta vid fönstret när det är öppet såklart! Annars hade jag ju inte gjort det! Haha.

Nu blir jag lite nervös dock för katterna är jäkligt nyfikna på det där med utelivet! Haha, så jäkla rädd att de bara ska få för sigatt hoppa ut! Det skulle inte va lika kul!




Jag har tänkt på en massa saker idag. Saker jag ska sluta med och andra saker jag ska börja med!

Först och främst, och punkt nummer 1:

SLUTA RÖKA, det är verkligen, verkligen och återigen verkligen inte bra för min hälsa. Inte för någons hälsa, men framförallt inte min! De e ju mig själv jag tänker på i detta läge.

BÖRJA CYKLA, till skolan och allt igen nu när de är barmark.

PLUGGA IFATT massa i skolan, nu när jag har 3 veckor kvar på min praktik. Då har jag ju liksom tid med det. Så
 s k ä r p n i n g säger jag till mig själv!

Vi börjar så och jag kommer må så jäkla mycket bättre mentalt.
För, jag har dåligt samvete för att jag röker, jag kommer må bra av att börja cykla och jag kommer inte ha ont i magen varje dag för att jag ligger efter i skolan. Så egentligen kan de ju inte bli bättre ände där 3 största punkterna om jag tänker efter. Och det ska jag väl ändå klara kan jag tycka!

Jag har förrsten fått byta praktikplats nu! Hallelujah what a moment! Haha , jag skojade lite, men fyfan vilken skillnad alltså. Jag trivs som fisken i vattnet och jag ville inte ens gå hem idag! Haha, det ni! Jag kommer inte vilja sluta där sen!
Handledaren är perfekt! Och så är det en till som jobbar som assistent och hon och jag har pratat hela dagen om allt och ingenting. Hon är lite yngre så de fanns en hel del att prata om. Så himla kul! Skit att jag inte fick den här platsen från början känner jag! Men men, man kan inte få allt och jag har ju verkligen lärt mig någonting! Se det från den positiva sidan fridahlouice!

Nu ska jag gå och laga mig lite käk! Ha en fortsatt bra kväll, för det ska jag och mina katter ha! Hih

 

 

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback