när man vaknar med skräck och panik under borden

2010-04-01 08:20:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har inte klarat av att gå till praktiken nu på flera dagar. Jag nämner ju såklart inga namn eller huvudpersoner, men det finns en viss person på den arbetsplatsen som gör att jag mår väldigt dåligt och inte vill gå dit. Så ska det ju faktiskt inte behöva vara på ett arbete. Eller har jag fel?
3 mornar i rad har jag vaknat upp med världens ångest och tryck över bröstet för att jag inte ens vill gå upp ur sängen pga. att det första jag tänker på är praktiken.
Ringde i alla fall till min handledare i skolan idag och berättade ännu en gång att det inte funkar och att jag får ångest bara av och tänka på att gå dit. Sen kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Det skulle ialla fall lösa sig lovade hon.
Mamma säger att nu har jag ju fått uppleva hur det kan vara i riktiga arbetslivet sen. Men är det såhär om jag skulle börja jobba inom denna branchen, eller det spelar ju egentligen ingen roll vilken branch man är i. Men skulle det vara så, så skulle jag nog sluta där med. Eller få den personen man inte kommer överens med att sluta. Tyvärr är jag ju bara praktikant på det här stället och kan ju inte direkt slänga ut någon. Nej, men de bästa är väl att försöka lösa allt egentligen men vissa människor är ju inte kapabla till det.





Såhär känner jag inför såna människor, ni får tolka mitt kroppsspråk som ni själva ser på det!






Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback