samtal från Madeleine

2010-04-19 19:14:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


"HEJ!"
"Men hej maddi, är det du som ringer?"
"Ja-a"
"Hoop, vad gör du då?"
"Ligger på sängen"
"Vad gör du på sängen?"
"Eeh, pratar med dig!"
"Javisstja"
"Mm, jag vill fråga dig en sak"
"Ja varsågod"
"Jo, det är så att jag ska ha kalas snart och då ska jag fråga om vi kan ha det på grannens loge. Mm, och då ska vi ha fiskedam och då undrar jag om du vill vara den som sköter..ehm tar hand om det? Eller fixar med det"
"Ja, det är väl självklart! Vill du det?"
"Mm, för jag vill att du ska vara med där, på mitt kalas"
"Ja, men det är klart att jag ska"
"Mm, bra!"
"Var det bara det du hade på hjärtat?"
"Hmm jaa"
"Okej, men vilka ska du bjuda då?"
"Alla i klassen såklart"
"Ja, såklart"
"Eller förutom dem jobbiga killarna"
"Dem jobbiga killarna?"
"Jaa, dem bara tjaffsar och pratar och ååh, dem e så jobbiga!"
"Jaha okej. Det var ju inte bra"
"Nää"
"Men Maddi vilken stor tjej du börjar bli nu ju!"
"Nja, 7"
"Ja, men de e väl stort"
"Ehm, nä jag tycker nog inte det"



HAHA, så jäkla sööt! Min lilla lilla kusselina. Jag saknar henne fruktansvärt mycket kände jag nu, när hon bara ringde sådär. Det var länge sen jag träffade dem. Även om vi bor så nära så blir det inte så ofta vi ses längre, tråkigt nog. Hon är ialla fall världens coolaste och med lillgamla tjej jag känner and i love her <3


Från i somras när vi var ute på landet och hade grillmys!


Tyvärr är jag rädd att hon är påväg att få samma syndrom som jag, haha


Men hon är ganska söt ändå, min kikka :)




Kommentarer
Moster

Att ni har samma syndrom vet vi ju redan! hahaha!!! kanske vi alla tre ibland faktiskt! <3

2010-04-19 20:27:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback