som i en dimma

2010-04-27 19:22:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Känner som att jag lever i en dimmig verklighet och har gjort det under några dagar. Det är som om jag drömmer, konstiga sega overkliga drömmar. Känner mig som en zombie typ, förstår inte vad som händer, fattar ingenting.
Allt på en o samma gång och ner i en o samma jävla bunke och så rör vi om lite och så får vi se om resultatet blir bra eller dåligt. Men röran blev bara en ända jävla röra, en kladdig jävla smet som inte lossnar ifrån kantera, den tar sig inte loss, för det är en ingrediens som saknas. Men jag har de inte hemma, finns inte på lager. Kryddan saknas.
Jag saknar något som inte finns, bara är en jävla ingrediens, en overklighet som är så jävla bra i drömmarna. Allt är perfekt på natten, det är perfekt då. När man vaknar är allt borta igen. Jag får helt enkelt ta vara på stunden i drömmen, det är antagligen det närmsta jag någonsin kommer få komma. Jag vet inte, jag vet ingenting. Hur skulle jag kunna veta?



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback