wille häromkvällen

2010-04-24 16:52:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag hade precis nattat Wille. 5 minuter senare hör jag att någon tassar i trappan.

"Vad är det Wille?"
"Ehm..Louice.."
"Ja?"
"Jag kan verkligen inte sova!"
"Jodå, de kan du, om du bara lägger huvudet på kudden o blundar så ska du se att du kan det"
"Nej, jag har försökt men det går inte, jag bara tänker på den där filmen hela tiden" med gråten i halsen.
"Men lilla gubben"
"Jag kan verkligen inte sova, det är jätteläskigt"
"Men hjärtat, då får du sova nere hos mig här på soffan, okej?"
"M-m"


Han och ett par kompisar i skolan hade slagit vad om vem som kunde se på Mikael Jacksons musikvideo "thriller" längst och han förlorade. Stackars lilla hjärtevännen. Världens marddrömmar. Jag tyckte så synd om honom!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback