en ensam onsdag

2010-08-18 22:40:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter här med en handduk om kroppen och en lindad om håret. Har precis skrubbat bort allt smuts på kroppen och gnott som satan. Ni ska bara veta hur äckligt ren man känner sig efter en sådan åktur!
Emelie bor ju här för stunden, tills jag flyttar in hos henne, haha lite komiskt men är av olika skäl. Dock är hon ute på lite äventyr ikväll så här blidde jag kvar alldeles ensammen.
Saknar min Hilda något så fruktansvärt mycket. Fick just ett litet kort, men väldigt betydelsefullt sms av henne, mitt fina lilla hjärta:

"Saknar dig Louice <33 Älskar du"

Att så små ord kan betyda så väldigt mycket. Saknar saknar saknar.  

Nu ska jag försöka sysselsätta mig med något här hemma!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback