godmorgon skpg

2010-08-06 09:44:04 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jaa, då välkomnar vi morgonen och startar med ett leende! Eller? Har precis varit hos tandläkaren och dem har gojsat runt med mina förskräckliga tandsmycken, inte roligt alls. Nu har jag haft den i 6 månader och jag vill bara ta bort den! Hur ska jag klara ett helt år till? Jag har börjat fundera på om det ens var värt det, men vafan, nu är det ju lite sent att ångra sig så det är inte ens värt att lägga funderingar på. Aja, jag får ju p e r f e k t a vita tänder sen ialla fall :)
Ska fortsätta dagen med att börja jobba klockan 11.00, inte roligt alls, men ibland får man väl ställa upp lite på sin kära mor som ställer upp så mycket för mig. Någon som vill komma förbi o hälsa så är ju det hellugnt faktiskt!
Jajaa, ikväll blir det kanske party ialla fall, som sagt med snoppisjosef in my town. Eller ska man kanske åka till jönköping till min kära Hannih och min kära ponny? hm hm. Frågan kvarstår.
NU ska jag ialla fall ta en morgoncigg, sen lägga mig och vila en stund, så himla skönt! Bye for now!




Kommentarer

Så himla fin bild Louice, den du har längst upp!



<3



Puss och kram, moster!

2010-08-06 10:27:59
Linn Gustafsson http://gusses.blogg.se/

du skulle ju sluta röka, det förstör ju din röst!!! ;):D

2010-08-06 16:54:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback