konstigt, antar jag

2010-08-16 00:45:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hm.
Det är konstigt hur man ibland bara klickar med vissa människor. Det är konstigt hur man ibland bara kommer på sig själv med att sitta och berätta i stort sett hela sitt liv för någon som man inte känner, för fem öre.
Men jag antar att det kan vara väldigt skönt. Att få en ny syn på det hela, folk som kommer med andra åsikter än vad man hört i hela sitt liv. Jag vet inte varför, men allt bara rann ur mig ikväll. Samtidigt som jag kom på mig själv med att det var så himla konstigt. Det är inte många som får det ur mig, hur fan lyckades du? Antar att det kändes bra just då. Vad jag känner nu? Det vet jag inte riktigt, eller jo, det känns bra, tror jag. Veliga jävel.
Men det är skönt att kunna prata så med någon, som faktiskt ändå verkar bryr sig, som faktiskt lyssnar. Eller ialla fall är jävligt bra på att låtsas. Jag vet inte.
Känns som jag bara yrar, men ibland behöver man även få skriva av sig om konstiga yror.
Det känns ialla fall bra, men konstigt  
att kunna prata
med just
dig.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback