och när jag ändå är igång..

2010-08-06 15:07:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


så kan jag ju säga ett flertal saker som jag har bestämt inför hösten. Jag har inte en aning om hur allt ska kunna gå ihop sig men jag ska verkligen försöka se framåt, positivt och inte ge vika så fort det kommer ett litet problem emellan mig och livet. Okej, här är planen:




bara en liten bild på min saknade ponny emellan allt! :')

  • Jag ska kämpa som en gris mitt sista gymnasieår och gå ut med bra betyg. Prioritet nummer 1.
  • Jag ska flytta den 1 september och bli sambo... med emelie andersson! haha. Ser fram emot det något sjukligt mycket och det kommer att bli så himla bra!
  • Min ponny kommer att komma hem till mig igen, den 1 oktober, så passa på guys. Efter det kommer jag inte ha tid för någonting annat. Det kommer vara skolan, hästen och mig själv..o givetvis lite party på helgerna. Men jag menar det. Passa på, nu! Hur mycket jag än kommer vilja träffa mina vänner så kommer jag inte att ha tid, det kan jag säga redan nu, tyvärr. Emelie kan dock skatta sig lycklig som tillochmed får bo med mig, haha.
  • Min bror och hans flickvän har flyttat till min town och jag är superlycklig! För det första får jag fler att umgås med och så får jag träffa dem lite oftare, vilket jag verkligen inte har någonting emot då jag inte träffat dem så mycket innan och för det andra så kommer jag och emma (flickvännen) stepa på pass som aldrig förr på de luckorna som inte kommer bli över av min tid, men som jag kommer trycka in ialla fall.
  • Jag ska även försöka att hinna med mina två jobb jag har i linköping, vilket kommer bli otroligt knapert. Om inte annat får jag sluta hos mina pluttepojkar och ta helgjobb på willys eller ica kvantum som ligger precis fem minuter från där jag kommer bo. Kan ju alltid söka ialla fall! We'll see, we'll see.
  • Är det något meeer? Jag hoppas inte det, det får inte plats nämligen, mer alltså, i mitt kommande år så jag sätter helt enkelt stopp där. Stop.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback