två partydagar och lite bakfylla

2010-08-22 18:39:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I fredags var Emelie och jag nere på staden och tog oss ett glas, som blev ett par fler. Roligt att titta på alla nollor som kröp på gatan, haha. Dock tröttnade vi rätt fort så, redan vid 23-tiden orkade vi inte mer, vi gick hem och däckade innanför dörren!
Igår, lördag dårå, fyllde min bror 25 år, så vi var där tillsammans med massa trevligt folk och firade honom! På kvällen åkte vi hem till linköping igen, och jag, lagom dragen körde på krogen med emelies kompis o hans kompisar så jaa, idag mår man som man förtjänar! Ren jävla bakisdag. Ändå har jag varit duktig och gått på stallmöte och haft visning på lägenheten OCH lagat mat, gör ett kors i taket.
Nu tänker jag dock bara lägga mig i min sköna säng och sova ifatt timmarna för inatt.






Du förstår säkert inte varför jag är så tillbakadragen
jag har nog aldrig framstått som den blyga lilla flickan
och du kommer aldrig att förstå
och jag kommer aldrig låta dig göra det
och jag kommer att få skylla mig själv för att jag sabbar chansen
ännu en gång, varje jävla gång
j ä v l a  m i g .


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback