äntligen

2010-12-20 13:26:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Efter att ha suttit och pratat med teknisk support i 40 minuter idag och typ etthundrasjuttioelva ggr innan så hittade vi äntligen felet på mitt modem! Så nu funkar det trådlösa igen! Jag har ju inte kunnat använda internet.
Jag beundrar fan deras tålamod för det där jobbet! Sitta så jävla länge och försöka hitta olika lösningar. Men dem måste känna sig jättebra när de väl lyckas fixa det för än! Nu är ialla fall jag jätteglad, jag var inte lika glad under hela samtalet (!)
Nu ska jag till Flügger och välja ut färg till min hall, sen ska jag och hämta ut något på ica, sen kanske Tokke kommer en sväng. Sen ska jag städa klart i min lägenhet, och åka ut til stallet! Full rulle hela dagen!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback