dag ett - presenterar mig själv

2010-12-20 15:24:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Okej, jag tycker alltid att det här är lika svårt och det är därför jag dragit ut på att börja med det här. Men jag tänkte att nu skriver jag bara, rakt uppochner och ifrån det där hjärtat.
Jag är Fridah Louice Henriksson, arton år och trehundratjugofem dagar gammal. Jag bor alldeles ensam i mina 2a, på 60kvm i linköping och har aldrig trivts bättre. Mina tre största passioner i livet är: musik, min underbara ponny och inredning!
Jag skulle kunna vara den största tidsoptimisten i världen, trots att jag hatar när folk påpekar det. Jag kan faktiskt om jag bara vill! Ni ska se när jag racear igenom morgonrutinerna på 25 minuter. Då är det då ingen som kan klaga! Dock är det ju aldrig någon mer än jag som ser det! 
Jag älskar att träna och äta nyttigt, men det händer alldeles för sällan att man ställer sig och lagar mat till bara sig själv. Det är så grymt tråkigt. Men jag älskar att pyssla om andra, laga mat, göra frukost och fixa o dona. Den bästa känslan är när man känner sig uppskattad!
Jag älskar att vara bland människor och har ett stort socialbehov. Dock sitter jag ändå alltid själv i min lägenhet. Hahahah. Nej jag skojsar bara lite nu, det låter jätteilla, men så är det inte. Jag är nöjd med de vänner jag har och de ger mig tillräckligt för att jag ska vara nöjd och inte ensam för ofta!
Jag är tjejen som skrattar åt sin egen humor och tycker det är jättekul, faktiskt, iaf många ggr. Skrattar mer än gärna åt/med andra och är ibland alldeles för pratglad...
Men jag är nog en ganska emotionell och omtänksam människa som vill de flesta väl. Försöker alltid ge människor en chans eller två.
Jag älskar mysiga ljumna sommarkvällar, sitta vid en lägereld med gitarren, sjunga, skratta och grilla korv med mina vänner. Jag tycker om vintern också, men bara för att man kan åka pulka o skidor och för att den vita orörda snön alltid är lika vacker. Dessutom så får man lov att burra ner sig i soffan med en go film i en filt och en kopp varmchoklad i handen. Men mest av allt älskar jag vår och höst! När man får se på när allt får liv och bara växer. Dessutom är det bästa temperatur då!
Just det, jag älskar att köra bil!



Kommentarer
Anonym

Har du bytt bilder igen? Dom var ju så fina!

2010-12-20 21:30:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback