dag två - min första kärlek

2010-12-21 10:26:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag minns att jag gick i första klass när jag såg min drömprins! Han hette John och jag blev verkligen jättekär i honom! Jag frågade chans och han svarade ja. Jag tror jag var den lyckligaste i helaste världen! Vi låtsades att vi var Adam och Eva. En dag hade vi bestämt att vi skulle pussas bakom trädet. Det var rast, han spelade fotboll och jag stod där och väntade på honom, bakom trädet vi hade bestämt och smygtittade på honom. Men så ringde ringde klockan in och min Adam (John) hade glömt mig! Jag var så arg och så ledsen. 
Men så en dag bestämde vi att vi skulle gifta oss bakom skolan. Min bror med, med en tjej som var 5 år yngre än honom och hette Sofia. Jag tyckte det var äckligt, men sa ingenting.
Jag kommer dock inte ihåg vem som var prästen, surt!
Innan vi skulle viga oss skulle vi ha pusstävling. Den som pussades flest gånger skulle få vigas först!
Ska tillägga att vi inte är gifta idag. Vi skiljdes när jag träffade en annan kille i andra klass och hellre ville vara ihop med honom! Hihi

Hahaha, så himla mysigt och enkelt allt var på den tiden!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback