från mig alla till er alla

2010-12-31 11:38:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ett riktigt gott nytt år, hihi. Jag glömde säga så på jul så det fick bli nyår istället!
Jaha, mina vänner, sista dagen på året idag, nyårsafton, eller som Mr. Lindberg påpekade att det får man inte säga förrän ikväll, för ännu är det ju inte afton! Nä okej, fine. Men man kan ju inte säga att det är nyårsdag nu för det är det ju imorgon?! Konstigt.. Dagen heter nyårsafton, det är nyårsafton idag!
Jag ska precis bege mig, först till stallet och göra fint åt min polleplutt, sen dra mig till norrköping för att senare dra till söderköping och fira nyåret! Jaa, jag vet, söderköping, jag tänkte likadant! Men det blir säkert bra!
Kanske att jag bloggar senare, men tror inte att jag kommer hinna det. Sååå, allihopa, ha ett sjujäklans, hejdundrans bra nyår! Det ska jag försöka ha!

GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback