tvätt, städ och lite madeleine

2010-12-10 09:32:46 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, hallå och godmorgon!

Jag har varit uppe sen klockan 06.14 imorse! Sååå himla härligt! Not. Är så jäkla trött, men kan tyvärr inte gå och lägga mig igen, för kl. 10 ska jag kolla på en bil, dessutom håller jag på och tvättar och städar! Sån där rolig dag!
Meeen, i eftermiddag ska jag hämta Madeleine från skolan :) det ska bli mysigt! Funderar på om vi ska åka ut till ikano en sväng..om min tvätt är klar då vill säga! Hoppas hoppas!

Såhär hade Madeleine sagt imorse:

Louice skickar sms till moster: Skulle jag hämta Madeleine från skolan idag?
Sandra ringer upp; Jaa, det kan du få göra, det vill hon jättegärna! Hon bara lös upp och skrek JAA! när jag frågade.
Maddi i bakgrunden: "Ja-a , ja-a det gjorde jag"

Lite senare träffar jag Sandra för att jag behövde barnstolen i min bil. Då sa hon att de skulle skriva en lapp till skolan imorse om att jag skulle hämta henne.
Sandra till Maddi: Ska vi skriva såhär då: "Idag kommer Madeleines kusin Louice och hämtar henne ifrån skolan.."
Maddi: "Nää mamma, skriv såhär: "Idag kommer Madeleines BÄSTA kusin Louice och hämtar henne från skolan.."

Jag blir så himla glad! :) Det finns ingen bättre unge än den där skruttfisen, and i love her so so much! <3




Kommentarer
Moster!

hihi... ja och jag kan lova att hon älskar dig! :) Och det gör jag med! <3

2010-12-10 10:40:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback