problems

2010-12-28 11:17:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godförmiddag alla morgonpigga och godmorgon alla sjusovare!
Sitter hemma i köket och väntar på att min söta lilla lillasyster ska vakna så att vi kan åka in till stan och köpa nyårsskor till mig! Kanske något halsband med, kanske något till håret eller kanske kanske inte något alls sådant krimskrams.

Just det, i förrgår beställde jag mitt nya löshår (eftersom det gamla (nya egentligen) försvann spårlöst i någon annans händer) Jag beställde sån där expressleverans så att det skulle komma dagen efter! 
Ja, i förrgår var det ju söndag så då fattar jag med att de skickade det igår. Alltså skulle de komma fram idag. Men så ringer det ifrån posten o säger att mitt paket inte kommer komma förrän imorrn, annars får jag komma och hämta det på oskarsgatan eller vad fan han sa bara för att de glömt att lägga i min den där lappen i min postlåda?! Så himla konstigt kände jag.. och dessutom tänker jag ju verkligen inte betala 100 spänn extra då för att det skulle vara s.k "snabbleverans", då är det ju som en helt vanlig. Blir så trött! Det kommer imorrn iaf! Men då lär jag ju aldrig hitta någon frisör som kan klippa och färga mig! Himla skit.
Det kommer ialla fall imorgon! Great.



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback