anna skipper

2010-02-26 13:14:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Haha, jag tittade på Anna Skipper igår, det var ganska bra faktiskt. Hon e så hård. Hennes patient skulle gå in i en bastu och hon bara: "Kommer du verkligen in genom den här smala dörren, du som är så fet?". Lite taskigt kanske, men jag tror man blir ganska peppad av att få höra sådana kommentarer i början lite.

Jaja, är det inte superhärligt att det är en massa plusgrader ute idag? Visst att det är en jättetrist grå himmel men jag funderar ändå på om jag antingen ska och träna eller ut och gå en sväng kanske! Vi får så, vi får se...

Jag saknar min kamerasladd och jag funderar på om jag ska åka hem till mamma i helgen och hämta mina saker och självklart träffa min pluttskrutt Hilda.



snyggaste hildskurt ^^


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback