au-pair

2010-02-20 19:41:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag plötsligt en sådan typisk Louice-imulsidé vilket jag verkligen tror att jag ska göra! Resa som au-pair till USA eller något annat härligt land och bo hos en familj och jobba som barnflicka, läsa på college, uppleva ett annat liv, lära mig flytande engelska, ha ett år fyllt av händelser som jag kommer minnas hela livet.
Det är verkligen något jag skulle behöva just nu! Det låter så galet härligt när folk berättar hur det är och har varit!
Lägger in några citat:












Låter det inte hur härligt som helst :D ? Som ni kanske vet älskar jag barn, älskar att vara impulsiv och göra det jag aldrig tror skulle kunna funka. Därför tänker jag börja med att ansöka, och prata med min skola. Sen får vi se vad som händer!

/fridahlouice

Kommentarer
Moster

Men du Louice... först och främst måste ju skolan bli klar! Du kan inte läsa på collage och jobba som au-pair samtidigt! Det du kan göra är att gå klart skolan och sen jobba som au-pair! Du hinner inte det nämligen, eftersom au-pair är ett heltidsjobb... lugna ner dig lite och gör en sak i taget! Det är mitt råd! Kram på dig!

2010-02-24 10:20:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback