helgen

2010-02-08 20:32:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Okej, jag ska börja med att berätta och visa lite bilder från lördag! Jag, Martina, Jessica och Lina gick o satte oss på en liten krog i stan först. Där bjöd Martina oss födelsedagsbarn på en shotkanna, de blev ca. 4 shotar var. När de var skålat o klart var jag och jessica inte sena att fortsätta! Vi tog oss en tequila i baren!

Sen fortsatte vi ner till dit vi skulle. Vi tog oss en drink, sen körde vi järnet! Dansade och hade askul! Träffade massor av gamla godingar också och de kan ju aldrig bli fel liksom, så jag kan inte säga mer än att vi hade skitkul och att det var asbra musik! Jess och jag ska dit i helgen igen eftersom vi fick fribiljetter, wiiho!

BILDER då, från min kamera (A) :


Lina och Jessica på MAX, tog ett förefyllekäk ;)


Supersnygga Jess och Martina på förkröket!


Jessica och vår superhärliga färggranna shotkanna + glas


De snyggaste kusinerna ever!

Kvällen var underbar, som sagt, nästa helg kör vi igen!!

//fridahlouice

Kommentarer

De där drinkarna såg väldigt goda ut! :D

2010-02-15 21:46:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback