städtvättochpluggdag

2010-02-22 09:30:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är precis vad det är för dag idag! Vädret tillåter inte att vistas ute. Det är synd för solen skiner och himlen är blå så det är ju jättefint väder. Däremot är det -21 grade här och jag har ingen lust alls till att lockas ut av solen för att sedan frysa ihjäl. Därför får det bli en städ-tvätt -och pluggdag idag. Tvätten började redan vi 07.00 imorse, så nu är jag snart klar. Nu ska jag bädda rent sängen, damsuga, damma och moppa golven. Sen ta tag i det där förbannade plugget så att jag kan komma tillbaka till skolan sen och inte ha någonting som ligger och gnager. Skönt!
Fast när jag kommer tillbaka till skolan från sportlovet nu så går vi bara en vecka, för sen ska jag ut på praktik och det ska bli både skönt och roligt! Hoppas bara att jag kommer till ett bra ställe.
Om ni undrar varför jag är lite seg med uppdateringen är för att min kamerasladd är glömd hemma hos mamma och jag tycker inte det är roligt att blogga utan bilder.

Justde, min bil har gått sönder och jag är jättearg eftersom jag behöver den till jobbet.. har ju fått ett till jobb nu! Men Micke var här igår och har lämnat den till verkstaden nu så bara hoppas på att dem hinner ta den innan onsdag för då behöver jag den som mest! Skitbilar..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback