utgång ikväll

2010-02-06 18:55:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


med de bästa kusinerna, självklart martina och jessica! De ska bli roligt :) ut i grannstaden till både min stad och min hemstad, så nu provat vi ngt nytt! Kanske träffar lite gamla godingar hemifrån, never know.

Ska ialla fall börja göra mig lite halvt iordning, Emma har varit här en stund. Hjälpte mig lite med körskoleteorin, och tillsammans fick vi 68/70 rätt så vi är visst väldigt bra tillsammans! haha. Själv får jag på gränsen till godkänt för varje prövning när jag gör det själv. Suck.. men nu kommer jag ialla ha lagt de här frågorna på minnet, det är min bästa inlärningstaktik, att få gå igenom med ngn annan. ...men de kommer gå skitamega bra på teorin..uppdatering kommer inom kort gällande det ämnet.

Köpt en ny kamera idag också, ganska nöjd faktiskt. Killen som sålde den till mig börja flörta med mig också, när han skulle skriva ut kvitto. Dessutom fick jag en massa rabatt ;P Frågade varför jag stod på en annan ort och frågade om jag pluggade här och en massa. Haha, inte mig emot dock, han var skitsnygg! Men de va ju inte direkt så att jag kunde fråga efter namn o nummer kanske, sen var han kanske kanske oså lite kanske igen, aningen för gammal för mig..men ändå -liiiiksoom! Jag får gå dit igen o bara; hmm, du det är n å n t i n g som är fel med kameran. Vill du hjälpa mig ;) (A) ?

Nej nu kommer lite bilder från min EFTERLÄNGTADE - kamera, nu jäklar ska de börja bloggas med bilder:







Svinto




Tusse




Emma gör sig redo för sittning ;P






Tusse





Svinto

Mer bilder kommer säkerligen imorrn! Ha en bra lördag! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback