arton år ni!

2010-01-30 11:49:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Yes, igår fyllde jag 18 år! Så jävla gött, äntligen! mihi

Dagen började med att Hannah ringde och sa grattis, med en gnäggande Peppson i bakgrunden som också hälsade! :) Då var klockan 06.15. Därefter rullade det på, telefonsamtal och sms i ett, under hela dagen!

På kvällen kom mina pinglor! Så himla roligt att få träffa dem igen! Där vet man var man har sina vänner. Inte träffat de på säkert 1 år pga. tidsbrist och så är allt precis som vanligt när man ses! Det skulle jag vilja kalla äkta vänskap. Vi hade trevligt, åt mat, skrattade massor och pratade gamla minnen, kände att vi börjar bli ganska stora nu, eget boende, körkort (snart), krogen osv.

Sen började Josse och jag förkröka lite, innan det blev dags för utgång! Gick först och tog en drink för och starta upp utelivet. Sen gick vi vidare och partade loss på två olika krogar. Jag hade grymt roligt, dansade hela natten lång, till bra musik och blev rätt redig!

Vid 04.00 -tiden gick vi hem, nöjda och glada och med en Emma också, som hade varit med större delen av kvällen! :D  Käka fyllekäk - SMÖRGÅSTÅRTA, må vara det bästa fyllekäket någonsin, mums!
Sen däckade vi ganska bra kan jag säga, haha. Vaknade dock runt 9-tiden i morse och kunde inte somna om. Så sen dess har jag varit uppe.

Nu ska jag snart göra mig iordning igen, för släkten kommer vid 15-tiden, GREAT. Kommer stinka bakfylla och rök, blandat med kattskit här inne när dem kommer, haha. Josse får sluta röka genom mitt fönster tror jag.
Jag kommer vara pisstrött men de e ju en annan femma, jag får ju iaf paket! mohaha.

Nej nu ska jag ta tag i det här.. Tack alla mina kära vänner som firade mig, det är ännu ett minne i livet :) <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback