förändring

2010-01-13 19:24:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vet inte vad som händer riktigt. Om det är jag som förändras eller om alla mina omkringstående bara har beslutat sig för att vara hatiska och va emot mig?
Jag känner inte att jag förändrats på något sätt, jag anser att jag är som jag alltid varit. Men man ser väl inte sådant själv, vad vet jag? Däremot har jag börjat säga ifrån när folk kastar sin skit över mig, för det tål jag inte längre. Man får gärna prata med mig om sina problem men inte saker som irriterar er o sedan kasta det på mig. Där har de gått för långt. Jag vet inte riktigt om det är därför ni isåfall tycker att jag förändrat mig? För att ni inte kan använda mig som en sopsäck längre, eller vad man nu väljer att kalla det. Men jag är heller inte mer människa än ni och klarar inte hur jävla mycket som helst.
Något är i alla fall inte som de ska, för vad jag än säger så är det fel. Så som jag alltid har varit , de e helt plötsligt fel. Men om vi vill få mig att "förändra" mig eller vad de nu är ni vill får ni väl hjälpa till lite.
Det känns bara konstigt att de helt plötsligt blivit så. Och jag menar verkligen när jag säger att: jag fattar ingenting så snälla förklara för mig eller väck mig ur denna jävla mardröm.


Min guldklimpar, var är ni? Jag saknar er!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback