Jag kom till

2010-01-19 19:05:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Emelie och Micke, för att Emelie skulle hjälpa mig lite i skolarbetet. Men när vi hade käkat upp våran Donkenmat så åkte de in till akuten för att Micke hade ont i bröstet.. Klockan var då runt 14.00 och de trodde att de skulle vara hemma inom 2 timmar så jag valde att stanna här. Sen kom jag på; just det, akuten skulle dem till, dem är inte så där jättebra på effektiviteten..så här sitter jag kvar med Akita (hunden) och katterna och lagar mig några potatisbullar jag hittade i frysen. Haha

Men jag har pluggat en hel del i alla fall, så det är ju bra! Konstigt att man pluggar mycket bättre när man är någon annanstans än hemma!

Men det kan vara skönt o komma hemifrån lite känner jag och vistas i andras hushåll. Har varit ute med Akita och en massa :) mys!

NU fick jag visst ett samtal att de visst var påväg hem! Goodie, goodie! Inget farligt iaf sa dem, good for him!
Nej nu ska jag käka! Godnatt

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback