körlektion 9 & 10

2010-01-13 13:25:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag körde jag dubbellektion, gång 9. men 10x40 min. Det gick bra faktiskt, jag känner att jag lär mig ngt nytt varje gång jag sätter mig i bilen och att sakerna från förgående gång verkligen gått in och att jag "utvecklas" i min körning. Jag har ialla fall gått igenom alla "stadier" nu så nästa gång ska jag köra utbildningskörning, alltså som om det vore en uppkörning. Sen har jag bokat in 5 extra lektioner för att vara säker på mig, bilen och allt annat, så att jag inte kuggar. För det skulle ju vara lite tråkigt.
I ALLA FALL, teoriprovet och uppkörningen är inbokade!!! :D men jag tänker dock inte avslöja vilket datum. Ni lär märka det ändå! Men så jälla gött alltså! Jag kan säga att det är väldigt nära nu ialla fall!
Jag har klarat fas A B C F och 1/3 av Repitionen i teorin så där ligger jag också bra till nu och det känns jävligt bra. Trodde först att jag hade sabbat den chansen, men smart som man är så tror jag inte det ;) mihi!

Nu sitter jag och funderar på om det är värt att åka tillbaka till skolan, jag ska först äta lunch för det hann jag inte i skolan innan. Sen ska jag ta mig ner dit också..hm!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback