svinkallt

2010-01-12 22:58:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ute - svinkallt i mitt hem! Det drar genom fönstrena! Måste ringa min hyresvärd o klaga känner jag. De behöver verkligen dra upp elementen! Sitter här, ganska nyduschad, het jävla dusch var de och nu med sockar, pyjamas och en filt virad runt mig och ändå är det kallt! Nooot good.
Men jag älskar vintern och jag tycker om att det blivit så kallty och framförallt så mycket snö i år! Härligt, så otroligt vackert med alla vita träd och vita landskap överhuvudtaget. Men det är kallt, hihi!

Dock när jag kollar lite på sommarbilderna o ser de gröna och solen och minns sommaren så saknar jag det också lite faktiskt! Jaja, den är snart här igen.

Nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback