eclipse

2010-07-09 20:34:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I torsdags kväll åkte jag med två av mina pinglor, Jess och Hulda, in till norrköping för att se den nu komna eclipse! Tredje filmen i twilight-serien. Så gryymt jäkla bra, men lite skrämmande läskig på något sätt.
Jag kan få så mycket tankar om en sån där bra gjort verklighetsfilm, för, tänk om det skulle finnas vampyrer och människor som förvandlas till vargar på riktigt? Bara att verkligen ingen vet om det, för de gör ju inte dem normala, utom Bella, i de där filmerna heller! Visst? Psykbryt kan jag få, fast jag vet ju faktiskt att de inte är så. Men just i stunden när man sitter där och ett par stunder efteråt kan man faktiskt fundera lite på det ialla fall!
Den får i alla fall 10/10 fl.
Efter filmen åkte vi ut och badade en ganska bra bit ut på landet! Gillas! :)


ljuva kvällssol :)


jess


hilda ovetandes med tröjan bakofram



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback