aah work work

2010-06-14 12:56:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Steg upp klockan 06.00 i morse för att cykla till jobbet till 06.45. Inte alls för jobbigt faktiskt, för jag somnade 19.30 igår kväll, så sjukt jävla skönt!
Jag tänkte på en sak när jag stog och monterade förut. Jag står ju och lyssnar på radio under 8 timmar när jag jobbar och så är det 11 olika låtar på 45 minuter varje timme. Det värsta är ju bara att de där 11 låtarna som spelas går ju bara om och om och om igen. Alltså hör ju ungefär samma låt 6 ggr på en dag. Men det som stör mig MEST är när dem säger: "Straxt nytt och frächt från Amy McDonald" Oja! tänkte jag, en ny låt med henne, va roligt! Oså kommer "This is the life" eller vad den heter som typ kom ut för 2 år sen?
Tror dem liksom att man glömmer låtarna för att det var två år sen de spelades på radio och sen nu så är det nytt o fräscht igen, eller vadå?! Nej, jag ska nog skriva in till Rix Fm och klaga faktiskt. Eller så byter jag väl bara till east! Kan ju va ett förslag det med.
Nej nu är min lunchrast slut. måste cykla tillbaka! Bye lovers.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback