pluggdag till sjuttioelvatusen

2010-06-07 13:33:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis varit i skolan och käkat med Frida. Nu är jag hemma igen, har bockat av ännu en inlämningsuppgift och tänkte jag göra sjutton till..kanske inte riktigt, men fyra ialla fall. Sen är det slut på skiten och det känner jag väl att jag kan orka med!

Senare sen ska jag och mamma gå på stan för att köpa en avslutningsklänning till mig som jag kan ha on the stage. Så för att få något måste man ju vara duktig med vet jag! Så det hade jag tänkt att vara nu..
Fortfarande inga bilder från min bror.. som sagt, han har lite lat på den fronten, vad det nu som är så jobbigt med att skicka över lite bilder när han ändå sitter vid datorn hela dagarna, jaja.

Nu pluggar jag vidare! En vecka kvar till sommarlov, inte ens det, hallelujah!
Puss på er och en liten, fast ganska stor puss till sommaren!

ett litet p.s Jag skulle vilja yttra mig om vilka sjukt underbara vänner jag har. Fia och Hannah, jag är så väldigt tacksam för att jag har er. Big fat LOVE <3



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback