smärta

2010-06-29 08:48:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Denna natten har nog varit den värsta på väldigt länge. Det har svidit och bränt så fruktansvärt  på ryggen att jag inte vetat var jag skulle ta vägen, helt sjukt. Magen och sidan av kroppen är ju också bränd så det går inte ligga hur man än ligger. Jag låg klarvaken, satt vid datorn, tittade på tv, gick ut stup i kvarten och svalka mig. för tro mig, det är sjukt varmt på ryggen! Samtidigt passade jag på o rökte, dock vill jag inte veta hur många cigg jag rökte igår kväll/natt/i morse så det är vi tysta om.
Det slutade med att jag satt uppe och tittade på gryningen vid 04.00, sen bestämde jag mig för att verkligen försöka sova. Jag klarade att sova till 06.00, då skulle jag ju ändå upp och jobba. Härligt med 2 timmars sömn och en 9 timmars lång arbetsdag! Jag är redan sjukt trött.
Jag är hemma för stunden, kom på att jag glömt lite grejer hemma, har även också ringt till vårdcentralen som ska ringa upp vid 9 tiden här nu, så tänkte jag höra om jag kan få en tid så de kan titta på min stackars rygg.
Det värsta med mitt jobb är att man rör partiet där jag har som mest ont hela tiden, och det bara sliter i huden på mig. Jag vill klara denna dagen, men jag vetifan om jag kommer att göra det.
Ärligt talat, blir jag av med jobbet, så får jag bli det iså fall, hellre pank än att genomlida en heldags arbetspass. Imorgon vet jag att jag kan jobba igen. Och en brännskada måste ju vara något man kan sjukskriva sig för? Jag gjorde det igår, men min chef tyckte att det lät som larv typ. Kändes inte bra, men nu är det som det är och han har ju inte heller sett hur jag ser ut. Så som sagt, då är jag hellre utan jobb om jag inte får vara sjukskriven för brännskada i 2 dagar och är pank.
Jisses vilket klagoinlägg, men jag är minst sagt värd att få klaga lite, om ni bara visste...
Nu ska mina ögon blunda en kvart, tills telefonen ringer. Ha en fin dag!




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback