sommarlov!

2010-06-13 12:09:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mycket har hänt sen jag senast uppdaterade.. jag har ju börjar skriva ett inlägg varje dag, men så kommer jag på att jag fortfarande inte vet var kamerasladden är och då blir det genast mycket tråkigare.
Men men , jag kastar in ett inlägg och försöker få lite liv i det utan bilder.
Var ska jag börja? Skolavslutningen var grym, i år igen :) Jag uppträdde inför kanske 2500 personer och det ger alltid lika stor kick! Dessutom var vi ett så grymt härligt gäng det här året så alla rep har ju varit så sjukt roliga att åka till. Det har alltid slutat med asgarv av alla sjuka kommentarer och roliga människor!
Det härligaste av allt när man står på scenen och sjunger en radiohit och alla sjunger med. Det känns som man äger scenen, är värsta kändisen och att publiken kan ens låtar! Haha, aa, jag säger det nog igen: det är en grym känsla!
Efter avslutningen åkte jag och firade min bror som tog studenten, så grattis som fan till honom! Nästa år är det min tur! Så jävla gött!!
På kvällen blev det grillmys och lugnt drickande med Kricka och hans vänner. Trevligt trevligt! Morgonen efter gick jag upp, hämtade Jess och drivade iväg till linköping för att åka på barnkalas hos Maddi. Jag och Jess hade nog roligare än barnen som var på kalaset! Hahah.
På eftermiddagen åkte jag upp till pappa och började måla mitt rum! Det kommer bli sjukt nice, jag får göra precis som jag vill! Men det är mycket kvar och göra, så snart ska jag åka dit och slänga lite mer paint på väggarna! Alltid lika trevligt att få umgås lite med pappa också, det har ju inte varit varje dag. Jag längtar ialla fall tills jag får ställa in alla mina grejer!
Kvällen spenderades sedan med Martin, Christopher, Emelie, Tobbe, Pontus och Jossan. En ganska traumatisk kväll om något, vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Patetisk, som sagt, traumatisk men väldigt underhållande!

Just det! Morbror ringde igår och sa att han fixat ett par veckors jobb till mig. Inte helt fel! Så nu slipper jag leva luspank under hela sommaren. Dock hade jag räknat med lite sommarlov innan jag började slita igen, men inte då! Men hellre det faktiskt.
Nej, som sagt, nu ska jag dra upp till far min. Ha en bra dag allihop, det ska jag ha! Det är galet varmt ute!

Jag saknar min Fia, och min Hannah. Aaah!!




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback