underbara dag!

2010-06-02 11:36:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Solen strålar genom fönstret och himlen är så blå den bara kan bli, inte ett enda moln skymtas! Högtalarna skrålar Joshua Radin och jag är på bra humör idag! Sitter och pluggar som en gris, nu vill jag inte mer, men det är bara köra på! Bockar av listan, det känns skönt! I trean ska jag inte göra mig själv så illa som jag gjort det här året. Aldrig mer.
Jag är redo för lite sommarlov och förhoppningsvis en hel del jobb, konserter, spontana galna resor, sol och bad och grym musik, lägerelder, campa, supa, skratt, gråt och kärlek! En sommar fylld med känslor som jag vill minnas livet ut! Det är på tiden att det blir en grym sommar och jag känner i hela kroppen att den här sommaren, mitt sista sommarlov kommer bli den bästa ever! Och med den känslan kvar tänker jag nu fortsätta plugga vidare, kommer förhoppningsvis gå lite lättare!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback