cykelmontör?!

2010-03-30 09:08:12 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Biltema kan slänga sig i väggen eller ta sig i röven känner nog jag, och väldigt starkt just nu! Vafan har de för jävla konstruktion på saker och ting? Jag blir GALEN och då har jag gott om tålamod! Antingen är det jag som är dum i huvvet eller så äre en jävligt dålig beskrivning på hur man monterar ihop den förbannade cykeln. Jag chansar på det sista.. De tar för givet att man ska veta vad allting är också. Grrr, hallå, jag är faktiskt kvinna rakt igenom, även om man kanske inte kan tro det ibland. Men jag kan inte det där med att meka, så är det bara. Bygga och allt sådant går bra. IKEA har ju iaf exakt beskrivning. Nej, skärpning biltema, skulle nog jag vilja säga. Det får bli en väldigt stor diss idag. Vad jag ska hissa vet jag inte än..



Kommentarer
moster

ja inte hade jag några problem med att bygga ihop cykeln från biltema så du får nog satsa på det förstnämnda ;) hihihi!

2010-04-01 09:07:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback